Vinaora Nivo Slider
"Fleurbaaij maakt voor ons een verbouwing gemakkelijk"
Harm Roelofsen, Directeur Rotra


Rotra

Rotra is een van de grootste logistieke dientsverleners van Nederland. Wereldwijde expeditie door de lucht, over zee en over land, warehousing, value added activiteiten en supply chain management zijn gebundeld in één flexibele organisatie. Het Achterhoekse familiebedrijf heeft Fleurbaaij betrokken bij enkele verbouwingen in zowel Nederland als Belgie. Lees hier hoe directeur Harm Roelofsen deze samenwerking heeft ervaren.


'Wij konden alle vragen en opmerkingen steeds bij één aanspreekpunt plaatsen'

"We willen graag op een mooie locatie zitten, maar dat is niet onze business: we willen zo min mogelijk last hebben van een verbouwing. Daarom leggen we de regie bij Fleurbaaij. Fleurbaaij ontzorgt ons!" Harm Roelofsen, directeur van Rotra heeft bewust voor Fleurbaaij gekozen om de verbouwingen in diverse vestigingen van de logistieke dienstverlener in Nederland en België uit te voeren.

Tijdens een eerdere verbouwing had Rotra al ontdekt hoe prettig zo'n zorgeloos bouwtraject van Fleurbaaij is. "Dat gaf vertrouwen om ze opnieuw in te schakelen." De vestiging in Schiphol Rijk werd voorzien van een nieuwe vloer, raamdecoratie en airco, in Doesburg werd één kantoorpand helemaal gestript en opnieuw opgebouwd en daarna werd de directievleugel voorzien van nieuwe plafonds, vloeren, keuken en schilderwerk. Zelfs de volledige afdeling planning met dertig werkplekken in Doesburg werd opgeknapt, zonder dat dit tot problemen in de bedrijfsvoering leidde. Tevens dacht Fleurbaaij mee over de invulling, zoals het licht. "Zij hebben een duurzaam lichtplan opgesteld waarbij ze gekeken hebben naar de ruimte en de toekomstige werkplekken.

Zij namen de lead in alle werkzaamheden en zorgden dat de planning gehaald werd. Afspraak is afspraak bij Fleurbaaij, dus de looptijd van een verbouwing gaat vrij snel. Ze stemmen de strakke planning goed af met andere bedrijven. Tevens leveren ze schilders. Daarin zijn ze zo flexibel dat een schilder zelfs voor langere tijd naar een van onze vestigingen in België ging. Wij konden alle vragen en opmerkingen steeds bij één aanspreekpunt plaatsen. Daardoor bleven wij vanaf de zijlijn betrokken en dat maakt een verbouwing gemakkelijk."